April 18th, 2018

Próg wielkości guzka, który wskazuje na pozytywny wynik przesiewowy, niezależnie od tego, czy opiera się na średnicy, czy analizie objętościowej wspomaganej komputerowo, wynosi 19,20 i będzie się różnić w zależności od poziomu ryzyka raka płuc i musi być oceniony w kontekście badanej kohorty . NLST miał wiele ograniczeń. Po pierwsze, na wyniki mógł wpłynąć efekt zdrowego ochotnika, chociaż efekt ten byłby podobny w obu grupach przesiewowych.1 Po drugie, w tej analizie dane dotyczące wykorzystania zasobów medycznych zostały ograniczone do uczestników z pozytywnymi wynikami badań przesiewowych. Nasze dane nie doceniają liczby dodatkowych procedur i związanych z nimi zagrożeń, które mogą wynikać z doniesień o wynikach innych niż związane z potencjalnym rakiem płuc. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Pomiary dokładności diagnostycznej i predykcyjnej w rundach T1 i T2 uzyskano przy użyciu danych tylko od uczestników, którzy mieli odpowiednie badania przesiewowe w odpowiednich rundach i dla których status raka płuc był znany. Dla każdego dychotomicznego (pozytywnego lub negatywnego) wyniku badania przesiewowego rak płuc został sklasyfikowany jako obecny lub nieobecny w momencie badania przesiewowego na podstawie szczegółowych zasad związanych z czasem diagnozy raka płuca w odniesieniu do odstępów skriningowych i testów diagnostycznych (zob. Dodatek dodatkowy, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu). Czułość, swoistość, dodatnia wartość predykcyjna i ujemna wartość predykcyjna zostały obliczone zgodnie z przyjętymi definicjami, a przedziały ufności zostały obliczone za pomocą ładowania początkowego. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Odpowiednia kontrola objawów podczas wizyty kontrolnej poza leczeniem. Odsetek uczestników, którzy mieli odpowiednią kontrolę objawów w trakcie sześciomiesięcznej fazy kontrolnej, był przedstawiony w zmodyfikowanej populacji, w zależności od grupy leczenia, do której uczestnicy zostali losowo przydzieleni na początku. badania. Odpowiednia kontrola została zdefiniowana jako wynik 4 lub 5 w narzędziu Patient Global Symptom Control (PGSC) i brak leczenia poza badaniem w przypadku nietrzymania moczu podczas wcześniejszych wizyt. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Wybraliśmy leki antycholinergiczne – solifenacynę i trospium – mając na uwadze kilka czynników, w tym mechanizmy działania, które różniły się od siebie i dostępność obu leków w preparatach raz na dobę.4-6 Randomizacja była stratyfikowana zgodnie z poprzednią ekspozycją lub bez wcześniejszej ekspozycji do leków antycholinergicznych, wyjściowa ciężkość nietrzymania moczu w nagłych wypadkach (5 do 8 epizodów w porównaniu do .9 epizodów nietrzymania moczu w nagłym przypadku w okresie 3 dni) i miejsca. Uczestnicy losowo przydzieleni do grupy antycholinergicznej rozpoczęli leczenie solifenacyną w dawce 5 mg na dobę; wizyty w biurze były planowane co 2 miesiące. Zastosowano instrument Patient Global Symptom Control (PGSC), aby ocenić, czy obecne leczenie zapewnia odpowiednią kontrolę nad wyciekiem moczu; Odpowiedzi na oświadczenie To leczenie dało mi wystarczającą kontrolę nad moim wyciekiem moczu zakres od (nie zgadzam się zdecydowanie) do 5 (zdecydowanie się zgadzam) .7 Dopuszczalna dawka w miesiącach 2 i 4, jeśli wynik na PGSC był do 3, co wskazuje na niewystarczającą kontrolę objawów i jeśli uczestnik stwierdził, że działania niepożądane leku były tolerowane. Po zwiększeniu dawki w miesiącu 2 dawkę solifenacyny zwiększono do 10 mg; jeśli w czwartym miesiącu utrzymywała się niewystarczająca kontrola objawów, lek został zmieniony na trospium XR w dawce 60 mg. Read the rest of this entry »