Regulowanie składu aptek po NECC cd

May 22nd, 2018

Ale ważne jest, aby zauważyć, że wielu pacjentów otrzymało te sterylne zastrzyki z powodu bólu pleców i stawów, procedury, która nie ma wysokiej jakości dowodów skuteczności. 54,5 Problemy te nie mogą być w pełni postawione u stoperów, gdy klinicyści utrzymują się w praktyce klinicznej pomimo słaby dowód skuteczności. Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 7 listopada 2012 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Boston University School of Law, Boston.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Outterson K. Wyższe pierwsze zmiany utrudniają regulację zdrowia publicznego. N Engl J Med 2011; 365: e13-e13
Darmowa medlina pełnych tekstów
2. Massachusetts Board of Registration in Pharmacy. New England Compounding Center (NECC): wstępne ustalenia z dochodzenia. 23 października 2012 r. (Http://www.mass.gov/eohhs/docs/dph/quality/boards/necc/necc-preliminary-report-10-23-2012.pdf).

3. Boodoo JM. Łączenie problemów i mieszanie się z zamieszaniem: federalna regulacja złożonych produktów leczniczych i podział obwodów FDAMA. Am J Law Med 2010; 36: 220-247
Web of Science Medline
4. Carette S, Marcoux S, Truchon R i in. Kontrolowane badanie zastrzyków kortykosteroidów w stawach stykowych dla przewlekłego bólu krzyża. N Engl J Med 1991: 325: 1002-7.

5. Staal JB, de Bie RA, de Vet HC, Hildebrandt J, Nelemans P. Terapia wtryskowa podostrego i przewlekłego bólu krzyża: zaktualizowany przegląd Cochrane. Spine 2009; 34: 49-59
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (28)