Wpływ niedoboru leków na dzieci z rakiem – przykład mechloretaminy cd

August 3rd, 2018

Ponadto, jak dotąd nie wiadomo, czy leczenie ratunkowe zakończyło się sukcesem u wszystkich pacjentów, u których wystąpił nawrót choroby. Niemal 80% dzieci i młodzieży z chorobą nowotworową można wyleczyć przy pomocy obecnej terapii. Większość leczniczych schematów leczenia opiera się na środkach chemioterapeutycznych, które są dostępne od dziesięcioleci, ale niektóre z nich są ostatnio mało dostępne. Niedobory te mogą mieć destrukcyjny wpływ na pacjentów z rakiem i należy im zapobiegać. W przypadku wielu z tych leków nie są dostępne odpowiednie leki zastępcze. Nasze wyniki sugerują, że nawet obiecujące schematy zastępcze powinny być dokładnie przeanalizowane przed przyjęciem; to, co może wydawać się odpowiednim alternatywnym schematem, może skutkować gorszym wynikiem – niemożliwą do zniesienia sytuacją dla młodych ludzi z uleczalnymi chorobami.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Author Affiliations
Od St. Jude Children s Research Hospital i University of Tennessee Health Science Center – oba w Memphis (MLM); Dana-Farber Cancer Institute i Boston Children s Hospital – oba w Bostonie (AB); oraz Stanford University School of Medicine i Lucile Packard Children s Hospital w Stanford – oba w Stanford, Kalifornia (MPL).

Materiał uzupełniający
Referencje (3)
1. Link MP, Hagerty K, Kantarjian HM. Niedobory leków w USA w zakresie chemioterapii: geneza i potencjalne rozwiązania. J Clin Oncol 2012; 30: 692-694
Crossref Web of Science Medline